unicweb

De ce tool-uri ai nevoie pentru social media?

Gestionarea eficienta a retelelor de socializare este absolut necesara cand ne dorim sa ajungem la potentiali clienti intr-un mod cat mai rapid si interactiv. Timpul este o resursa pretioasa cand avem de gestionat si analizat campanii, mai ales intr-o agentie de promovare. Echipa UnicWeb a cautat cele mai utile tool-uri pentru social media care v-ar putea ajuta sa ajungeti la rezultate mai bune.

 

1.Buffer

 

Buffer este unul dintre cele mai recunoscute instrumente din industrie. Cu acesta puteti sa programati orice tip de postari pe orice platforma doriti, chiar specificand modele de postari, cum ar fi „zilnic” sau „saptamanal”. De asemenea, puteti utiliza Buffer pentru a urmari postarile atenti, evaluand care dintre ele erau cele mai eficiente si de ce au fost eficiente.

2. Hootsuite

 

Hootsuite este un instrument simplu, dar puternic pentru omul de marketing obisnuit ce lucreaza pe social media. Cu o versiune gratuita si optiuni platite relativ ieftine, puteti folosi Hootsuite pentru a programa postarile in avans pe mai multe platforme sociale diferite si pentru a va masura analizele pentru a intelege performanta continutului.

3. Feedly

 

Feedly este cel mai bine cunoscut ca un instrument de descoperire a continutului, cum ar fi BuzzSumo, dar functioneaza putin diferit. Feedly este un agregator de continut si il puteti utiliza pentru a colecta continut din multe subiecte de interes, combinand materialele ideale de citire intr-o singura alimentare pe care o puteti viziona in timpul tau liber. Nu va oferi aceleasi valori in profunzime pe care BuzzSumo le face, dar va va oferi un material amanuntit de lectura, astfel incat sa nu ramaneti niciodata fara idei pentru postararile de pe social media.

4. Tagboard

Tagboard este un instrument de supraveghere pentru ceea ce se vorbeste despre brand-ul tau in social media. Tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti un termen, subiect sau hashtag si veti vedea cum a fost discutata subiectul in sfera sociala. Este un mod avansat de a monitoriza lucruri precum marcile si mentiunile referitoare la produse, dar este, de asemenea, un instrument util pentru a genera noi idei despre ce sa postati si cum sa va angajati publicul (mai ales cand se dezvolta tendintele).

5. Agora Pulse

 

Agora Pulse este o solutie simpla si accesibila pentru managementul retelelor de socializare . Are toate caracteristicile de baza pentru a va programa postarile si ale analiza progresul, de asemenea, puteti sa gestionati concursuri, teste si promotii. Va permite chiar sa vedeti cum se muleaza campania de marketing social media impotriva concurentilor. Ai parte si de un free trial pentru a testa platforma si a vedea daca ti se potriveste afacerii tale.

6. Brand24

Brand24 va ofera informatii despre ce spun oamenii online despre brand-ul tau. Cu acest instrument, veti avea acces instantaneu la mentiunile despre brand oriunde pe web, inclusi prin mass-media populare. De asemenea, puteti identifica cu usurinta persoanele cu cea mai mare influenta sociala si puteti segmenta mentiunile prin pozitive, negative sau neutre.

7.Oktopost

Oktopost este un instrument de management social media conceput special pentru companiile de tipul B2B. Va permite sa programati continutul, sa masurati eficacitatea acestuia, organizeaza continutul pentru a impartasi si a asculta conversatiile sociale importante pentru afacerea. Va ajuta chiar sa gestionati echipe mari pentru social media.

 

8. Socialbakers

Socialbakers  are o suita de instrumente care va ajuta sa luati decizii media sociale bazate pe analize. Puteti masura performanta afacerii fata de concurentii. Va puteti folosi  de aceste informatii pentru a va imbunatati continutul si pentru a genera bani din campanii. Astfel, avem un buget mai mai eficient si stimuland achizitia, pastrarea si cresterea clientilor.

 

9. Visage

Fiecare campanie social media necesita imagini optimizate. Visage este un instrument care ajuta companiile sa creeze o grafica media optimizata perfect pentru fiecare platforma. Aveti posibilitatea sa gestionati cu usurinta stilul brandului si sabloanele grafice aprobate pentru a asigura coerenta tuturor modelelor. Aceste modele editabile va permit sa colaborati cu echipa pentru a actualiza si a remixa grafica, cu restrictii stabilite in functie de rol.

10. Audisense

Audisense este un instrument inteligent care va permite sa descoperiti noi segmente de public tinta si sa va segmentati audienta mai eficient . Cel mai important, va ajuta sa va intelegeti publicul, spunandu-va comportamentul online. Apoi, Audisense va ajuta sa optimizati angajamentul publicului la scara, cu urmarirea rapoartelor.

 

Cu cel putin unul din aceste tool-ul suntem siguri ca va veti putea gestiona conturile de social media mai usor, pentru a obtine rezultate mai bune in campaniile pe care derulati.