Cum iti poate ajuta un blog afacerea? Studiu de caz

Este important de mentionat ca blogging-ul se dezvolta pe zi ce trece! Prin urmare, pentru a raspunde la intrebarea “Ce este blogging-ul?”, este necesar sa ne uitam la factorii din spatele lui.

In stadiile incipiente, blog-urile au devenit mainstream, serviciile de stiri au inceput sa le foloseasca ca instrumente de formare a opiniei publice. A devenit o noua sursa de informatii.

Intreprinderile au vazut astfel o buna modalitate de a imbunatati nivelul de satisfactie al clientului. Prin blogging, companiile isi mentin clientii la curent. Cu cat mai multi oameni viziteaza blog-ul tau, cu atat mai mult primeste brand-ul tau expunere si incredere.

Stiai ca poti castiga bani prin blogging? Odata ce blog-ul tau primeste destula atentie si atrage fani, poti cauta modalitati de a genera profit pe urma acestui fapt. Prin blog-ul tau iti poti oferi serviciile si poti vinde produse.

Ce poate face blogging-ul pentru cariera ta sau pentru mica ta afacere?

Poti crede ca blogging-ul este ceva ce ar trebui sa faci – poate ai o idee despre ce avantaje ti-ar putea aduce – dar poate fi greu sa gasesti timpul necesar si motivatia.

Structura unui blog

Aspectul blog-urilor s-a schimbat pe parcursul timpului, iar in ziua de astazi blog-urile includ diferite elemente. Dar, cele mai multe dintre ele, urmaresc niste structuri si caracteristici standard, cum ar fi:

Antet cu meniul sau bara de navigare;

Domeniul principal cu ultimele postari de pe blog;

Bara cu profiluri sociale si continuturi preferate;

Subsol cu link-uri relevante (politica privata, pagina de contact).

Studiu de caz : 50 de postari in 25 de zile

Blogging-ul pentru afaceri este discutat pe intreg internetul si incurajat de catre majoritatea specialistilor in marketing. Intreprinderile de toate dimensiunile sunt capabile sa utilizeze puterea web-ului, pentru a deveni editori, pentru a capta atentia audientei si a-si dezvolta afacerea.

Principala problema este reprezentata de faptul ca, pentru satisfacerea instantanee a  societatii din zilele noastre, a face blogging pentru a-ti dezvolta afacerea necesita timp, angajament si rabdare in vederea obtinerii unor rezultate. In acest caz, a fost realizat un studiu despre “numarul magic” al blogging-ului.

Cat timp va trebuie sa faci blogging pana cand vei incepe sa observi o rentabilitate a investitiei tale? Cat de multa implicare necesita blogging-ul pentru a-ti dezvolta afacerea ?

A fost ales “50” drept numar tinta.

50 de postari pe blog par sa formeze un numar rotund, satisfacator si exista un zvon ca 50 ar fi numarul magic pentru blogging.

Blogging-ul realizat o data pe saptamana timp de un an sau zilnic, timp de doua luni, poate fi o sarcina simpla de efectuat, pentru un angajat. Avand in vedere ca rabdarea este foarte importanta pentru a vedea rezultatele, cercetatorii acestui studiu ( TresnicMedia.com) au inclinat balanta spre un efort mai agresiv de blogging al unei afaceri, pentru a atinge 50 de postari in numai 5 saptamani. Doua noi articole au fost postate pe TresnicMedia.com, in fiecare zi, timp de 5 saptamani.

Indiferent de cum decizi sa privesti acest efort, trebuie sa retii ca este vorba totodata si de crearea unui continut pe care oamenii vor sa il citeasca si il gasesc valoros. Costul patrunderii in marketingul continutului este crearea de material valoros pentru audienta.

Rezultatele vor vorbi de la sine. Dar sa nu crezi ca este vorba numai despre apasarea butonului de publicare si atat. Acest studiu de caz nu vizeaza doar scrierea, ci si utilizarea materialelor tale de continut pentru a-ti satisface audienta. Asta inseamna sa lucrezi la promovarea postarilor de pe blog-ul tau la fel de mult ca scrierea articolelor.

Blogging-ul iti poate dezvolta afacerea

Din ce in ce mai multe intreprinderi vor incepe sa realizeze importanta de a avea un blog de afaceri si valoarea crearii si distribuirii de continut folositor clientilor.

A avea un blog pentru afacerea ta, reprezinta primul pas si va fi centrul prezentei tale online. Pentru ca firmele sa aiba o continuitate a succesului ( sau sa devina de succes), vor fi nevoite sa accepte aceasta schimbare in marketingul afacerii si sa imbratiseze ideea ca acum toata lumea este editor.