Cuvinte cheie

Un cuvant cheie, in contextul optimizarii SEO, este un anumit cuvant sau o expresie care descrie continutul une pagini web. Cuvintele cheie sunt destinate sa actioneze ca niste comenzi rapide care insumeaza o pagina intreaga.
Studiu cuvinte cheie
Studiu cuvinte cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este una dintre cele mai importante si valoroase activitati in domeniul marketingului online. Clasarea pentru cuvintele cheie potrivite poate construi popularitatea site-ului tau.

CITESTE
Analiza intentie cautari
Analiza intentie cautari

Uneori poti identifica un cuvant cheie deosebit de atragator cand efectuezi o cercetare. Dar tocmai pentru ca un cuvant cheie are un volum mare, nu inseamna neaparat ca va fi unul bun pentru pozitia site-ului tau.

CITESTE
Pagini tintire corecta
Pagini tintire corecta

Un exercitiu bun pentru alegerea cuvantului cheie potrivit este pur si simplu sa iti analizezi pagina si sa te intrebi despre ce este vorba in aceasta pagina? Raspunsul iti va oferi intotdeauna cele mai bune idei de cuvinte cheie.

CITESTE

Competitori

In domeniul SEO competitorii sunt reprezentati de toate site-urile care pot fi gasite folosind aceiasi termeni de cautare ca ai site-ului tau. Analiza competitorilor, a punctelor lor forte si plusurile pe care le au este o etapa foarte importanta a SEO.
Studiu competitori
Studiu competitori

Analiza competitivitatii SEO este esentiala deoarece ofera date despre ce tactici se aplica in industria in care activezi si ce va trebui sa faci pentru a incepe sa imbunatatesti clasamentul cuvintelor cheie.

CITESTE
Decalaje de continut intre competitori
Decalaje de continut intre competitori

Este recomandata documentarea fiecarui tip de continut pe care concurentul il utilizeaza. Acest lucru devine important mai tarziu cand va fi construita propria strategie de continut si vor trebui alese propriile tipuri de continut.

CITESTE
Keyword-urile competitorilor
Keyword-urile competitorilor

Analiza concurentei pe cuvinte cheie este procesul de evaluare a modului in care se prezinta pozitiile paginilor web in clasament atunci cand vine vorba despre cei mai importanti factori SEO, inclusiv utilizarea unor cuvinte cheie specifice.

CITESTE

Continut

Prin continut se intelege orice informatie care se afla pe site-ul vostru si poate fi gasita pe web. Continutul SEO este orice continut creat in scopul atragerii vizitatorilor.
Gasire intrebari frecvente
Gasire intrebari frecvente

Trucul este de a cauta intrebari care au fost puse de mai multe ori. Acest lucru indica faptul ca in prezent nu exista un raspuns bun pe Google. Cercetarea de interogări poate oferi o mulțime de idei despre ce conținut trebuie creat pe site.

CITESTE
Analiza continut popular
Analiza continut popular

Continutul de pe un site web este unul dintre cele mai importante lucruri care ar trebui optimizate daca doresti ca afacerea ta sa devina cunoscuta de motoarele de cautare si de utilizatori.

CITESTE
Gasire si integrare studii de caz reale
Gasire si integrare studii de caz reale

Exista o cale simpla de a-ti diferentia continutul atunci cand tintesti un cuvant cheie popular. Pentru asta, continutul tau ar trebui sa includa studii de caz din lumea reala.

CITESTE
Scriere de introduceri atractive
Scriere de introduceri atractive

Titlurile sunt cele care vand conținutul. Il reprezinta in motoarele de cautare, pe e-mail si in social media. Titlul trebuie sa fie relevant si sa raspunda clar asteptarilor cititorilor.

CITESTE
Simplificare idei si usurare citire
Simplificare idei si usurare citire

Cand oferi un continut util, vizitatorii tind sa stea mai mult pe site-ul tau web pentru a consulta informatiile și, prin urmare, pentru a mari timpul pe care il petrec pe pagina.

CITESTE

Onpage

Optimizarea Onpage se refera la toate masurile si modificarile care pot fi facute direct pe site pentru a imbunatati pozitia in clasamentul de cautare Google.
Analiza pagina si recomandari
Analiza pagina si recomandari

Un continut grozav nu inseamna chiar totul pentru a ajunge in top. Trebuie, de asemenea, optimizat atat pentru oameni cat si pentru Google. Ai nevoie de o analiza corespunzatoare a paginii.

CITESTE
Analiza link-uri duplicat
Analiza link-uri duplicat

Eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voultan luptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur.

CITESTE
Analiza si creare de link-uri interne
Analiza si creare de link-uri interne

Crearea de link-uri interne este un factor important pentru pozitionarea în motoarele de cutare si oferindu-i motorului Google o harta bine definita pe care sa o urmeze in indexarea site-ului tau, iti va aduce beneficii.

CITESTE
Analiza link-uri moarte competitori
Analiza link-uri moarte competitori

Ideea analizei link-urilor moarte urmareste gasirea unui site care are o legatura catre un concurent “mort” sau o pagina indisponibila si apoi notificarea detinatorului site-ului despre aceste aspecte.

CITESTE
Google Search Console
Google Search Console

Google Search Console este un serviciu gratuit oferit de Google, care te ajuta sa monitorizezi si sa mentii prezenta site-ului tau in rezultatele motoarelor de cautare.

CITESTE
Google Analytics
Google Analytics

Google Analytics este un instrument gratuit de analiza web oferit de Google pentru analiza traficului site-urilor. Te va ajuta sa profiti din plin de informatiile de analiza si sa le utilizezi pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

CITESTE
Google Places
Google Places

Google Places este o inregistrare locala pe care nu ai vrea sa o pierzi. Avand o listare solida pe Google Places este o modalitate excelenta de a-ti directiona vizitatorii catre locatia fizica a afacerii, oferindu-le detalii despre adresa, program de lucru.

CITESTE
Date structurate (rich snippets)
Date structurate (rich snippets)

Datele structurate reprezinta un cod intr-un format specific, astfel incat motoarele de cautare sa il inteleaga. Motoarele de cautare citesc codul si il folosesc pentru a afisa rezultatele cautarii intr-un mod specific si mult mai clar.

CITESTE
Optimizare titluri si metadescrieri
Optimizare titluri si metadescrieri

Titlurile si meta descrierile sunt elemente importante ale continutului site-ului tau web. Titlul si descrierea trebuie sa includa cuvinte cheie relevante pentru continutul paginii web pe care o descriu.

CITESTE
Optimizare titluri continut text
Optimizare titluri continut text

-Fiecare pagina ar trebui sa aiba un titlu unic;-Includerea cuvintelor cheie relevante in fiecare titlu al fiecarei pagini;-Daca trebuie inclus numele companiei, se va pune la sfarsitul titlului.

CITESTE
Scriere de titluri irezistibile
Scriere de titluri irezistibile

Titlurile paginilor tale web ar trebui sa fie suficient de clare incat oamenii sa stie ce vor obtine atunci cand dau click, dar, de asemenea, sa lase un element de curiozitate.

CITESTE
Analiza relevanta continut
Analiza relevanta continut

Pentru a diagnostica continutul problematic, ar trebui analizat periodic (cel puțin o data la sase luni) si masurat in functie de calitatile continutului specific. Avem 6 calitati principale.

CITESTE
Optimizare lungimi texte
Optimizare lungimi texte

Cand un site web urmeaza sa fie optimizat pentru Google si alte motoare de cautare, pasajele textului pe paginile individuale sunt deosebit de importante. Textele trebuie sa demonstreze valoarea pe care o ofera utilizatorilor.

CITESTE
Gasire cuvinte cheie negative
Gasire cuvinte cheie negative

Cuvintele cheie negative au rolul de a impiedica afisarea anunturilor in interogari irelevante, dar pot bloca in mod accidental cuvinte cheie normale din interogarile relevante, facand campaniile mai putin eficiente.

CITESTE
Redirectari si pagini negasite
Redirectari si pagini negasite

Eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voultan luptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur.

CITESTE
Optimizare dimensiuni imagini
Optimizare dimensiuni imagini

Unul dintre cei mai importanți pasi care trebuie facuti in SEO este optimizarea imaginilor. Google in sine recunoaste importanta imaginilor si impartaseste cateva sfaturi utile cu privire la optimizarea imaginilor.

CITESTE
Cat de repede se incarca pagina
Cat de repede se incarca pagina

In medie, incarcarea unei pagini pentru site-ul de comert electronic dureaza 7 secunde, in timp ce timpul de încarcare ideal este de aproximativ 3 secunde sau mai putin.

CITESTE
Analiza structura site
Analiza structura site

Un site trebuie sa aiba o structura definita, deoarece, fara ea, va fi doar o colectie aleatorie de pagini si postari pe blog. Utilizatorii au nevoie de aceasta structura pentru a naviga in jurul site-ului si pentru a face click de la o pagina la alta.

CITESTE
Analiza website pe device-uri
Analiza website pe device-uri

Optimizarea device-urilor multiple este procesul de asigurare a faptului ca vizitatorii care acceseaza site-ul tau de pe dispozitivele mobile au o experiența optimizata pentru dispozitivul pe care il folosesc.

CITESTE
Local SEO
Local SEO

Local SEO este o modalitate eficienta de a-ti promova afacerea online. Ajuta companiile sa-si promoveze produsele si serviciile, clientilor locali la momentul exact in care acestia sunt in cautarea serviciilor din industria in care activezi.

CITESTE
Suport pentru AMP
Suport pentru AMP

Accelerate Mobile Pages este un standard de codare open-source pentru editori. Scopul pentru AMP este ca editorii să fie capabili să-și încarce rapid site-urile pe telefonul mobil.

CITESTE
Update regulat de continut
Update regulat de continut

Evident, utilizatorii apreciaza continutul nou si prefera site-uri care ofera actualizari constante despre ceea ce conteaza cel mai mult pentru fiecare utilizator în parte. Exista o multime de date care sa sustina aceasta notiune.

CITESTE
Linkbaiting
Linkbaiting

Link bait este o tehnica de a realiza un continut de calitate pentru a atrage link-uri de pe alte pagini web. Linkbaiting-ul este una din cele mai bune metode de a obtine backlink-uri.

CITESTE
Reutilizare continut
Reutilizare continut

In loc sa petreci mult timp in crearea unui nou continut, cu noi idei, poti folosi ceva existent si sa il transformi intr-un continut diferit relativ rapid. Aceasta implica gasirea de noi modalitati de reutilizare a continutului existent.

CITESTE
Redirectari continut expirat (301)
Redirectari continut expirat (301)

O redirectionare este o modalitate de a trimite atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare la o adresa URL diferita de cea pe care au solicitat-o initial. Trei dintre cele mai frecvent utilizate redirectionari sunt 301, 302 si Meta Refresh.

CITESTE
Suport instalare CDN
Suport instalare CDN

Content delivery network reprezinta un sistem de servere distribuite in intreaga lume furnizand pagini web si alte tipuri de continut web bazate pe locatia geografica a utilizatorilor.

CITESTE
Suport instalare Plugin Cache
Suport instalare Plugin Cache

Plugin-urile Cache sunt folosite pentru a ajuta WordPress sa functioneze mai eficient, in loc sa incarce dinamic pagini de fiecare data cand sunt accesate de un vizitator pe care il directioneaza catre o versiune statica a continutului site-ului.

CITESTE
Suport instalare certificat SSL
Suport instalare certificat SSL

Cand un certificat SSL este instalat pe un server web, acesta functioneaza ca un lacat si actioneaza ca o conexiune securizata intre serverul web si browser. Un certificat SSL leaga numele de domeniu numele companiei si locatia.

CITESTE
Verificare stare indexare
Verificare stare indexare

Pentru un site web in care administratorul adauga in mod constant pagini noi, o crestere constanta si graduala a paginilor indexate inseamna ca acestea sunt accesate cu crawlere si indexate corect.

CITESTE
Verificare și trimitere sitemap
Verificare și trimitere sitemap

Un sitemap este definit ca un simplu director sau ghid care contine informatii si alte detalii pe paginile web din interiorul unui site, pe langa continutul deja existent al acestor pagini.

CITESTE
Verificare site pentru hacking
Verificare site pentru hacking

In ceea ce priveste pozitionarea SEO si organica, un site hackuit si folosit de un spammer pentru a-si clasifica propriile site-uri poate avea consecinte dramatice pentru site-ul spart.

CITESTE
Verificare caderi bruste in rankings
Verificare caderi bruste in rankings

O scadere brusca a traficului de cautare ar putea fi un prim semn ca ai fost penalizat. Scaderea traficului care se aliniaza la actualizarile Google reprezinta un semn timpuriu al unor penalizari algoritmice.

CITESTE
Remediere penalizari Google
Remediere penalizari Google

O penalizare manuala este totusi mai grava decat o scadere a traficului de cautare. Penalizarea manuala reprezinta faptul ca cineva de la Google a revizuit site-ul sau link-ul profilului tau si a gasit ceva suspect.

CITESTE
Suport filtrare SPAM
Suport filtrare SPAM

Spamul de trimitere apare cand persoanele care spameaza triseaza Google Analytics cu rapoartele unor referinte ce nu s-au intamplat niciodata. Este deranjant si iti insala datele Google Analytics.

CITESTE

Offpage

Prin aceasta strategie iti asiguri cresterea vizibilitatii prin dezvoltarea unor colectii de link-uri de calitate, mentiuni pe retele de socializare si alte link-uri care fac referire la site-ul tau.
Stabilirea strategiei de backlink
Stabilirea strategiei de backlink

Anul trecut au fost analizate 1 milion de rezultate Google. S-a constatat ca link-urile au influentat clasamentele mai mult decat orice alt factor.De fapt, Google a iesit recent si a spus ca backlink-urile sunt unul dintre primele 3 semnale in clasament.

CITESTE
Cum crestem autoritatea domeniului
Cum crestem autoritatea domeniului

Rulezi un nou site web cu auoritate redusă? Daca da, vei intampina dificultati in clasarea cuvintelor cheie competitive.

CITESTE
Analiza backlink-uri competitori
Analiza backlink-uri competitori

“Furtul legaturilor concurente” este o sintagma care se foloseste destul de putin, dar in acest caz este adevarata.Gaseste link-uri intrerupte care indica mutarea sau stergerea continutului de pe site-ul concurentului.

CITESTE
Analiza scoruri de SPAM
Analiza scoruri de SPAM

In acest moment, poti gasi scorul spam în Open Explorer, atat in topul metricilor (chiar sub autoritatea de domeniu / pagina), cat si in fila proprie, denumita 'Analiza spam'.

CITESTE
Obtinere de backlink-uri de calitate
Obtinere de backlink-uri de calitate

In timp ce link-urile dofollow sunt mai bune pentru clasamente, este in general acceptat faptul ca link-urile nofollow au o anumita influenta asupra SEO. In orice caz, este natural sa ai un amestec de ambele tipuri de link-uri in profilul tau.

CITESTE
Realizare de comunicate de presa
Realizare de comunicate de presa

Comunicatul de presa este, poate, cea mai buna modalitate de comunicare pe internet. Oamenii s-au cam saturat de reclame. Le putem vedea peste tot. Comunicatul de presa nu este perceput ca o reclama.

CITESTE
Gestionare buget advertoriale
Gestionare buget advertoriale

Advertorialele prin intermediul blogurilor te ajuta sa iti faci cunoscuta afacerea si sa o promovezi. Advertorialele sunt un element vital in procesul de optimizare SEO.

CITESTE
Guest posting
Guest posting

Cand vine vorba de postarea oaspetilor, multi dintre ei sustin doar scrierea pentru site-urile de top si cele mai importante companii din domeniu. Prin urmare, de multe ori, este mult mai usor sa postezi un articol de oaspeti pe site-uri noi.

CITESTE
Stergere link-uri daunatoare
Stergere link-uri daunatoare

Daca esti serios in legatura cu afacerea ta, nu iti pierde timpul construind legaturi spam. Ele pur si simplu nu functioneaza. In orice caz, merita sa verifici link-ul profilului tau pentru orice link de calitate slaba sau suspecta

CITESTE
Obtinere copyright pentru continut
Obtinere copyright pentru continut

Daca cineva foloseste una dintre imaginile tale fara permisiune, atunci poti sa le ceri sa le stearga.

CITESTE

Avansat

Aceste servicii SEO sunt pentru afacerile ce doresc sa-si extinda afacerea prin instrumente de monitorizare si dezvoltare mult mai complexe
Crowdsourcing
Crowdsourcing

Crowdsourcing-ul presupune apelarea la o comunitate mai larga a carei consiliere si opinii conteaza cel mai mult. Campaniile pot lua forma unui post tematic a unei pagini de destinatie personalizata sau a oricarui tip de continut unic.

CITESTE
Heatmap
Heatmap

Heatmap-ul este un instrument extrem de vizibil, atata timp cat sti ce cauti. Afiseaza unde vizitatorii dau click de pe computer si unde apasa cu degetul cand sunt de pe mobil.

CITESTE
Visitor recording
Visitor recording

Urmareste cum oamenii navigheaza pe pagini, parcurg continutul, dau click pe butoane, completeaza formulare etc.

CITESTE
Conversion Funnels
Conversion Funnels

Crearea unui raport de canal este o modalitate excelenta de a identifica cele mai mari obstacole in calea conversiilor pe site-ul tau si de a descoperi oportunitati de imbunatatire a fluxului pentru vizitatorii tai.

CITESTE
Form analytics
Form analytics

Informatii despre sectiunile din form analytics.

CITESTE
Feedback Pools
Feedback Pools

Sondajele lui Hotjar iti permit sa adresezi vizitatorilor site-ului tau un numar nelimitat de intrebari. De asemenea, poti pune intrebari vizitatorilor tai pe anumite pagini si pe baza unui comportament.

CITESTE
Surveys
Surveys

Sondajele sunt gazduite pe site-ul Hotjar. Cand creezi un nou sondaj, ti se va oferi o adresa URL pe care o poti da direct utilizatorilor, cum ar fi includerea acestuia intr-un e-mail cu buletine informative trimise.

CITESTE