Cele mai mari greseli in promovarea prin SEO

In incercarea de a obtine rezultate cat mai rapid multe, afaceri apeleaza la aplicarea unor strategii SEO fara sa tina cont de cele mai bune practici sau aplica tehnici de SEO fara niste cunostinte solide in domeniu. Astfel, dupa cateva luni nu apar rezultatele dorite si afacerea este pusa in dificultate.

Pierderea timpului cu strategii SEO ce sunt pline de greseli, ne pune in fata faptului ca am pierdut multi potentiali clienti in fata concurentilor pentru ca acestia au avut probabil, o agentie SEO cu experienta sau au evitat cele mai frecvente greseli din SEO.

Probabil va intrebati care sunt cele mai mari greseli pe care companiile le fac cand aplica SEO si cum le puteti evita pe viitor, pentru a obtine rezultate mult mai bune in motoarele de cautare.

Optimizarea cuvintelor irelevante

O strategie de succes incepe cu optimizarea numarului potrivit de cuvinte cheie ce sunt relevante pentru continutul afacerii. Optimizarea cuvintelor cheie irelevante poate determina ca intreaga strategie pentru SEO sa esueze. Cand avem cuvinte cheie relevante cu afacerea pe care o promovam, acestea duc la cresterea organica a traficulu si a vanzarilor de pe website.

Lipsa unor titluri si meta descrieri originale

Indiferent de ce afacere detii, cu siguranta ai puncte de diferentiere fata de concurentii tai. Punctele tale forte trebuie evidentiate pentru utilizator prin titlurile si meta descrierile alese. De multe ori, se regasesc la multe pagini aceleasi descrieri, ceea ce nu este deloc bine pentru SEO, dar si pentru utilizator, care poate considera acest lucru o lipsa de interes pentru propriile servicii/ produse oferite.  

Viteza de incarcare este prea mare

In zilele noastre, utilizatorii sunt obisnuiti sa aiba website-uri ce se deschid chiar si sub 3 secunde. Va imaginati cati clienti veti pierde doar pentru ca nu v-ati optimizat website-ul pentru o incarcare rapida. Rabdarea consumatorilor nu trebuie pusa la incercare, mai ales cand avem servicii/produse ce sunt strict online si ne-ar putea afecta mult afacerea.

Nu faceti audit regulat website-ului

De multe ori, cei care detin o afacere online, nu fac audit regulat al website-ului pentru a vedea eventualele probleme SEO. Ne putem trezi ca pierdem clienti saupozitii inalte in Google doar pentru ca am trecut cu vederea erorile tehnice.

Auditul unui site este deosebit de important dupa migrarea unui site sau punerea in aplicare a oricaror noi instrumente sau pluginuri.Greselile tehnice comune care apar in timp includ:

  • Contintul duplicat
  • Meta descrieri neoptimizare
  • Link-uri cu erori de timpul 404
  • Cresterea timpului de incarcare a website-ul din cauza imaginilor cu dimeniusi mare sau implementarea slaba Javascript.

Website-uri care nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile

Mai mult de 70% dintre utilizatori navigheaza pe internet de pe telefonul mobil, ceea ce ne-ar face sa credem ca toata lumea se gandeste la optimizarea si pentru aceste dispozitive. Din pacate, multe website-uri nu sunt inca optimizate, ceea ce duce la parasirea de catre vizitator a website-ului si pierderea unor vanzari importante. In plus, Google chiar ofera clasamente mai reduse pentru website-urile ce nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile.

Lipsa cunostintelor de actualitate in SEO

De multe ori observam ca multe firme isi actualizeaza rar website-ul din punct de vedere SEO, astfel, ei isi pierd pozitia inalta de pe Google, clientii si relevanta in motoarele de cautare. Strategiile SEO se aplica constant pentru a ne asigura ca ramanen in top cu afacerea noastra. Nu ne putem astepta sa actualizam website-ul din puncte de vedere SEO, o data la 6 luni si sa avem rezultate bune. Pierderea a mii de clienti este evident mult mai costisitoare decat alocarea unui buget constant pentru strategii SEO.

 

Aceste greseli trebuie evitate pentru a te asigura ca ramai pozitionat cat mai sus cu afacerea ta in Google. Este evident ca a face o strategie SEO de unul singur, nu este o treaba deloc usoara. Mai mult, poti ajunge sa faci greseli ce iti vor afecta mult afacerea in motoarele de cautare. Incearca sa apelezi la un expert in SEO sau o agentie cu experienta pentru a te indruma mai bine spre o strategie personalizata ce iti va aduce rezultatele dorite.